Varför är veckosluten så korta?

Så håller ännu ett veckosluta att ta slut. Jag har dock upplevt många fina stunder på ledarutbildningen. Jag utvecklades och lärde mig inte lika mycket som jag förväntade mig men erfarenheterna var fina. Vår grupp fungerade bra, vi kunde lita på varandra och ta andra i beaktandet. Jag känner att jag har en bättre förståelse för andra och mig själv. Dessutom hade jag insiktsfulla konversationer med några andra deltagare och jag känner att jag är på väg att bli en bättre människa :)
 
Det ända som känns negativt just nu är att det är skola imorgon och jag skulle bara vilja chilla lite. Nu i veckan vet jag att jag inte har mycket tid att blogga (kalendern full med läxor, presentationer, uppgifter, träningar och annat) men jag försöker sticka in något inlägg emellanåt. Favorit band just nu: Imagine Dragons :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0