Godkväll, nattugglor ;)

De senaste veckorna har jag varit på otroligt gott humör :) jag skulle bara vilja le mot världen och säga till alla hur bra allting känns. De syns inte så mycket i skolan (för att jag är trött och lite stressad) men när jag går till och från träningarna brukar livet kännas enkelt. Jag tror att det är just träningarna som ger mig den tillfredsställelse/balans/lugn/harmoni som jag behöver för när jag kommer hem och läxorna gör sig påminda känner jag mig stressad igen.
 
Tisdagens bilskola gick bra. Onsdagens kör var rolig (fast jag fick lite brottom till min träning och på kvällen stressade jag med läxor). Torsdagens träningsmatch gick bra och jag spelade utomordentligt. Idag har jag varit trött men jag ser fram emot en god natts sömn. Imorgon åker jag på en veckoslutslång utbildning i ledarskap som jag ser mycket fram emot. Det jag främst vill uppnå är större självförtroende och förmågan att kommunicera, hantera stress och problem.
 
 Gonatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0