Vad vill jag?

De har gått ett tag sedan jag bloggade sist, så ursäkta kära läsare. Jag har haft aningen brottom och kommer fortsättningsvis att ha det. Jag har nämligen fullt upp med skola och handboll.
 
Jag har bollat med idéer hela veckan om hur jag skall få mina kurser att gå ihop nästa år och tanken på att gå gymnasiet på 4 år har smugit sig in i hjärnan ett par gånger.
 
Vi hade dock en föreläsare i skolan idag (en fantastiskt bra mental coach!) som pratade om att sätta upp mål och upp nå dem. Jag tror att jag kan gå gymnasiet på 3 år men det skulle vara så mycket lättare att gå det på 4 år. Frågan är bara: vill jag stanna ett år extra i gymnasiet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0