Tidsinställt inlägg

Hej, detta är mitt först tidsinställda inlägg så jag är inte 100% säker på om de funkar men vi håller tummarna.
Idag och i morgon är jag på träningsläger och kommer inte att ha tillgång till dator och därför tänkte jag att de skulle vara kul att pröva något nytt.
 
Idag morse startade jag hemifrån kvart före 8 (eller så var planerna, antagligen var vi Lite sena och Mycket stressade, om jag känner mig själv rätt). Den tidiga starten berodde på att den först träningen började kl. 10. Under hela lägret skall vi (bara) ha 5 träningar så om de inte är väldigt fysiskt ansträngande tror jag att jag klarar det bra med tanke på hur jag latat mig under julen.
Nu blev det inget långt inlägg men jag hör antagligen av mig på söndag, da det bra tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0