Slit som en myra så får du ingen fyra

Ursäkta för den korta pausen här på bloggen. I går var jag så upptagen av läxor att jag glömde att skriva. Jag får upplysa er nu istället. Efter att ha kommit hem från träningen mitt i natten var jag super trött i skolan men som tur slutade jag kl. 2. När jag kom hem matade jag vår katt, som varit ensam hemma hela dagen första gången på väldigt länge. Efter det kände jag mig som en exemplarisk dotter och dammsög en halvtimme. Efter ansträngningen   såg jag på tv fram till middagen och efter den började jag läsa läxor. Den enda jag engentligen gjorde var att läsa på ett hälsokunskaps förhör men det var nästan 50 sidor så det tog flera timmar. När jag läst igenom allt till förhöret gick jag och sova och då var klockan 00:00.
 
Idag har jag då skrivit förhöret. Det gick ganska bra och känns som om vitsordet ligger kring 9 lite beroende av skala, men jag är nöjd. För övrigt gick skoldagen bra. Vi hade muntligt förhör av biologin och även om jag inte hunnit läsa (p.g.a. hk-förhöret) kunde jag några svar. Mellan 14-15:30 hade vi konst och jag tyckte att det var mycket roligt, jag har inte haft ämnet sedan åk 7. Sedan kom jag hem och såg på ett matprogram med Jamie Olivier, jag blev sugen på rätterna han gjorde, blir ni också sugna på mat ni ser på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0