Oj oj...

...dålig statistik på bloggen, men vad annat kunde jag vänta mig? Jag har haft så lång paus att jag först inte kom ihåg mitt lösenord. Idag har varit en emotionell dag på många sätt. Som helhet positiv. VARNING: långt inlägg :)
 
Under veckoslutet var jag i Sjundeå och spelade i en handbollsturnering utomhus, vilket var kul. Vädret var bättre än våra värsta förvntningar, tidvis sken solen och jag svettades som en gris. Laget tog turneringen ganska chill, som en rolig upplevelse och ändå lyckades vi nå andra plats efter att ha förlorat finalen på tilläggstid, sånt är livet.
 
Eftersom jag var borta hela veckoslutet gjorde jag inte mycket läxor men klarade av dagen helt okej. När jag kom hem fick jag en Samsung galaxy telefon att låna medan min Nokia Lumia är på reparation (jag tappade lite för många gånger). Jag hade tekniska problem med att få den att fungera, vilket var frustrerande. 
 
På kvällen hade vi säsongsavslutning, de var inte lika kul som när man var mindre men vårt lag hade ett eget medaljkaffe som var riktigt mysigt. De känns sorgligt att vårt lag inte kommer att vara ett lag mer efter det här. Nästa säsong kommer att vara "konstig" men säkert bra, jag tänker träna stenhårt då och bli mycket bättre :) so whatch out :D
 
På onsdagen börjar provveckan, jag har prov alla dagar utom fredag då det är textkompetens i modersmål, hur skall jag orka läsa? Antagligen hinner jag inte blogga under den tiden. Det kommer att bli härligt att få sommarlov för jag har två träningsläger och reser också till London innan jag börjar sommarjobba.  "Vi hörs" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0