Handball 24/7

Än ett veckoslut som jag bara tillägnat handbollen. Det har gått bra och jag har gjort bra ifrån mig. Jag har haft många träningar och en match som avslutning.
 
På landslagslägret förberedde vi oss inför EM-kvalet som hålls i Serbien om 2 och en halv vecka. Det skall bli spännande att åka även om det är stressigt att vara borta från skolan så nära provveckan.
 
Matchen jag spelade med damerna slutade jämt och jag var ganska frustrerad eftersom de slarvades en del, särskilt med retur bollarna. Nu är jag bara trött och skulle inte orka fara till skolan imorgon. Dessutom kommar jag att ha en förskräklig muskelvärk imorgon om jag inte orkar tänja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0