För många kurser nästa år...

Igår hade jag inte träning så jag trodde att jag skulle hinna jobba med läxor och fylla i min träningsdagbok men jag hann inte riktigt med någonting. Jag jobbade en del med läxor men fick väldigt lite gjort.
 
I skolan fick vi ett schema för kurserna nästa år. Nu har vi 2 veckor på oss att sätta ihop en läseordning och jag jobbade med det flera timmar igår. Jag tror att jag har fått allt ihop pusslat nu men nästa år kommer att bli tufft!!! Jag har 50 kurser inplanerade när jag egentligen bara skulle behöva 30. Det finns ingenting som jag skulle vilja välja bort så situationen är problematisk. Känner någon igen sig? Har någon några råd?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0