Tillbaka till rutinerna

Skolstarten var inte så fruktansvärd som jag trodde att den skulle vara, inget har förendrats, de är bara gamla rutiner (som var nya för endast ett halft år sedan). Fortsättningsvis fattar jag noll i matematiken, jag hinner inte med läxorna och pratar för mycket på timmarna, men det är så härligt att träffa sina vänner igen.
 
Idag tränade jag tre timmar i sträck och de sista 15 minuterna var jag helt trög. Jag borde tänja så att musklerna återhämtar sig nu efteråt men jag har varken tid eller lust, som vanligt, vilken besvikelse. När jag kom hem efter träningen berättade pappa att jag skall få en ny telefon i födelsedagspresent (om 5 dagar) och det gjorde mig smått glad. Jag tänker rätt mycket på miljö och ekonomi innan jag väljer om jag skall köpa något eller inte och också om jag t.ex. cykla/köra skoter till träningen.  Egentligen skulle jag kunna använda min (4 år) gamla telefon men den har sporradiskt haft dåligt ljud så kanske de bara är bra att byta till en modernare modell. I vilket fall som helst skall vi imorgon in till "storstan" och kolla in vilken telefon det blir.
 
Nu måste jag ta en snabb titt på morgondagens läxor innan jag blir för trött så jag önskar er läsare god natt. Jag meddelar redan nu att om jag inte hinner blogga imorgon i skolan (vilket är ganska osannolikt) blir det antagligen ingen bloggning över huvudtaget eftersom jag är upptagen hela resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0