Slalomdag

Idag startade vi redan kl. 9 på morgonen för att komma i tid till slalombacken. Det var lite tidigt för en sjusovare som mig, men jag orkade endå upp i god tid. När vi kom fram såg det helt öde ut, så vi trodde att det var stängt men det visade sig att vi var de första åkarna.
När vi hade varit där ett tag kom också andra människor dit, som mest såg vi bara ca. 20 andra personer. De berodde antagligen på att det har varit plusgrader och att backarna inte var i bästa skick, det gick ändå helt bra att åka.
 
  
 
Jag hade planerat att göra en massa saker på jullovet men med bara några dagar kvar märker jag att jag inte kommer att hinna med dem. Även om jag nu är på g att ta itu med dem kommer jag antagligen inte att vara det imorgon. Sedan skall jag på träningsläger och då hinner jag varken med läxor eller bloggning. Det ser alltså ut som om vårterminen kommer att börja lite stressigt för min del.
 
 
Här är två raketbilder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0