Sen uppdatering

Jag vaknade sent idag (halv 11 tiden), packade min spelkass och åt makaronilåda (lunch). Jag hade inte någon vidare aptit idag men jag fick ner en lite portion så jag orkade spela matchen på eftermiddagen. Kl. 15:20 hade vi bortamatch och innan det värmde vi upp och tog en promenad i huvudstaden. Jag spelade den andra halvleken och det gick ganska bra. Motståndarna klarade sig dock bättre eftersom vårt försvar inte riktigt höll och slutsiffrorna stod 46-34 till hemmalaget. De var den målrikaste matchen jag varit med om med 1,3 mål/minut.
 
Efter matchen åt vi på ABC, igen. Jag var inte nu heller hungrig och som tur var delade jag pizza med en kompis för jag orkade nätt och jämt äta min halva. Någon minut efter att jag kommit hem kom mina kusiner på försenat födelsedagskaffe. De var trevligt att träffa dem och jag fick hjälp med min matematikläxa så jag fattade den för första gången på hela perioden, va skönt. Jag har ännu en del ogjorda läxor men jag vill gå och sova nu så jag får ta en snabb titt på dem imorgon, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0