Hälsningar från en stressad skribent

Medan dagen lider mot sitt slut kommer jag på att jag ännu inte bloggat idag. Ibland känns det som en plikt att skriva i bloggen, något man inte orkar/vill göra men ändå måste. Andra gånger när inspirationen flödar går det inte att låta bli att dela med sig av alla ens upplevelser. Just nu har jag lite brottom till min träning och jag skriver med pliktkänsla.
 
Efter mitt inlägg igår bestämde jag mig för att ta mig i kragen, så jag satte väckning på till (bara) kl. 9:30. Jag steg upp och jobbade med min hk-uppsats i ca 3 h och när jag inte orkade mer hade jag bara gjort klart en tredjedel.
På eftermiddagen städade jag och var ut av-och-an. Sen såg jag på en franskfilm. Tur att det fanns text till för även om jag "kan" franska fatta ja typ ingenting. Som sagt skall jag nu på träning men före det vill jag framföra en önskan:
 
På sista tiden har jag märkt att jag skriver rätt mycket "och sen och sen", alltså mest dagboksbloggande om mitt liv. Om ni läsare tycker att det är tråkigt eller annars vill ha lite förändring tycker jag att ni skall skicka en kommentar så ja vet om det och kan fundera ut något omväxlande. Tack för att ni läser min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de bra :D men sku du int kunna göra såndärna "tester" eller "frågor" eller vad man kan kalla det någongång? :)

Svar: Tack :) jag skall försöka hinna göra det snart :D
enchantedbywords.blogg.se

2013-01-04 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0