Coucou :)

Idag var jag i skolan mellan 8 och 11. Vår provvecka har börjat och jag skrev två uppsatser i textkompetens. Det var stressigt att bli klar i tid och jag var sist som vanligt. Jag förstår inte hur vissa personer hinner bli klara på 1 ½ när jag själv behöver minst 3 h, finns det någon som känner igen sig? Nu är jag bara orolig för hur det gick. Jag är rädd för att jag missförstod uppgifterna och blandade begrepp...
 
När jag var klar med uppsatserna åt jag suuuuper långsamt, det tog nästan en halv timme och jag satt ensam i matsalen bland alla finska elever, jag kände mig smått som en outsider. När jag hade ätit klart strövade jag omkring på malmen och gick omvägar i säkert en kvart innan jag kom till biblioteket. Där kollade jag lite runt på skoj innan jag började läsa till mitt hälsokunskaps prov på måndagen.
 
Och varför gjorde jag alla de här onödiga sakerna? Jo för att fördriva tiden i väntan på att min träning skulle börja. Som vanligt på fredagar började träningen kl.16. De var en lite annarlunda träning för vi hade inga skott utan mest små lagspel samt muskelträning. Jag var helt nöjd med träningen men min egen insats var ynklig. Jag orkade knappt springa och min muskelstyrka kändes obefintlig, hoppas jag bara hade en dålig dag. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0