Uppdatering

Ledsen för att jag inte bloggat på ett par dagar. Just nu är jag väldigt stressad och hinner inte med allt som jag tänkt mig. Jag kommer inte ihåg när jag bloggade senast så jag berättar allmänt om vad jag har gjort några dagar bakåt.
 
På veckoslutet spelade jag i en handbollsturnering mot Estland, Lettland och Litauen. Litauen vann alla matcher och kom på första plats, vi kom på andra plats. Fast matcherna gick okej spelade vi inte så bra för vi tappade en hel del bollar och missade målet. De var ändå bra övninng och vi fick mycket, god mat.
 
På söndag eftermiddag efter turneringen var jag till mina kusiner. Först skrann vi och sedan åt vi glass med bär. När vi kom hem packade jag upp, såg på tv och gjorde läxor. Igår var jag i skolan mellan 8-2 eftersom min musiklärare var sjuk. Eftersom jag trodde att jag skulle åka hem med pappa hade jag varken busspengar eller hemnyckel. Jag fick låna busspengar och kom hem men kunde inte komma in så jag for till mina grannar och pusslade i ca 3h (ett 1000 bitars pussel, jag är ett stort fan av att pussla).
 
Jag kom hem lite sent så jag hann inte på damträning men på kvällen for jag på "egen" träning. På kvällen försökte jag jobba på mitt religionsföredrag (skall vara typ ½ timme långt, stress) men det gick inte så jag såg på tv istället. När jag skulle gå och sova började jag läsa istället och slutligen släckte jag lampan vid midnatt. Dock var jag inte trött när jag vaknade för jag hade sovmorgon och sov till halv 9-tiden. Nu skall jag göra mig i ordning för skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0