Ta vara på tiden

Vad kan jag säga. Idag har varit en ganska vanlig dag. Skola mellan 8-14 sedan såg jag på tv. En lite speciell sak var dock att jag tillbringade min håltimme på fortsättnings-tyska-lektionen. Läraren trodde att jag gick kursen så jag  måste delta i ett läxförhör parvis. Jag kunde bara ett par ord så det gick inte så bra. Mitt par förklarade ordet julgubbe och jag förstod vad mitt par menade men kunde inte ordet på tyska. Läraren frågade om jag inte läst läxan och jag höll på att få en stressattak för, så klart hade jag inte läst läxan.
 
Tidigare på kvällen borde jag ha haft träning men ingen annan var där. Istället var jag på en elevkonsert där barn och unga uppträdde. Min lillasyster spelade t.ex. en sång på fiol. Efter att jag kom hem har jag mesta dels sett på tv eftersom jag bara har matematik imorgon och vi har bara en uppgift i läxa. I morgon är det "bänkskuddardagen" då får vi godis och slutar tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0