Provutgivning imorgon

Hej alla fantastiska läsare, jag blev smått chockad, på ett positivt sätt när jag såg det rekord höga antalet besökare från igår, tack till allihopa :)
 
Idag har varit en vanlig dag i skolan. Jag hade min första tyska lektion på ett halft år och mina kunskaper var ganska rostiga. För övrigt gick dagen bra.
Innan jag kom på träning var jag mycket slö men efter uppvärmninngen blev jag energisk. Jag vet att jag har skrivit mycket om träning på sista tiden men de är en enorm del av mitt liv.
Imorgon har jag sovmorgon men eftersom vi har provutgivning måste jag åka till skolan kl. 9. Jag väntar med spänning på resultaten även om jag skulle vilja sova ännu längre än jag nu får. Som tur är slutar jag redan två imorgon så min skoldag är super kort.

Kommentarer
Postat av: Solskensdockan

Härlig blogg, men lite mera bilder och mer varierande inlägg skulle göra din blogg mycket färgrikare! :) Du skulle kunna berätta va du tycker om för saker och sådant :) Ha en fortsatt trevlig dag!

Svar: Tack :) jag skall tänka på vad du skrev samt försöka publicera flera bilder. Tyvärr fotograferar jag sällan och när jag har tagit foton orkar/hinner jag sällan lägga upp dem. Jag kan så klart "låna" bilder från andra sidor men det känns lite fel... Jag försöker jobba på det.
enchantedbywords.blogg.se

2013-02-05 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0