Nya byxor

På sportlovet gick ett av mina byxpar sönder. Därför bestämde jag mig för att köpa nya. Eftersom jag har inte kommer att har en ledig sekund under resten av veckan shoppade igår, på en helt vanlig onsdag kväll.
 
                
Dessa två underbara par byxor köpte jag från H&M.
 
Under denna korta vecka har det hunnit hända massor med saker och dessutom kommer det att hända massor mer. Jag skall igen på ett handbollsläger och är borta resten av veckan. Eftersom jag har haft problem med mitt nätverk på telefonen är det ännu oklart om jag kan blogga eller inte. Vi håller tummarna för att jag kan skriva snart igen.
 
Vad jag skall göra under resten av veckan:
 
- Vara i skolan
- Fara på handbollsmatch
- Vara hos mina kusiner
- Göra läxor
- Träna mycket handboll
- Spela en till match
- Komma hem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0