Äntligen fredag

I går kom jag hem så sent att jag inte orkade blogga, därför berättar jag om gårdagens kväll nu. Lucia firandet var mycket fint även om jag nästan inte såg någonting alls p.g.a. av att några småbarn stod i vägen på bänken framför.
 
Efter kyrkan körde mamma mig på träning och eftersom träningen inte började förrän halv nio så väntade jag 1½ h i hallen. Den tiden spenderade jag mesta dels sovande, men lite läxor hann också göras.
 
Först sprang vi utomhus, det var svårt i den tjocka snön och jag trodde jag skulle halka ett par gånger. Inneträningen däremot var mycket givande för jag är handbollsmålvakt och nästan hela träningen hade jag specialträning.
 
Nu sitter jag i skolan och har slutat för dagen men jag ska bli på malmen (= i centrum) för min nästa handbollsträning är om 2h. I väntan på det ska ja till butiken och köpa mellanmål och efter det tänkte jag ta några bilder till bloggen. Hoppas de blir bra och att jag hinner ladda upp dem snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0