Ananas mums

Det har inte hänt särskilt mycket sedan jag skrev senast. Även om jag skulle städa satt jag halva dagen framför teven (och lite vid datorn) och proppade i mig choklad. Resten av dagen har jag faktiskt gjort i ordning lite inför julen, lyssnat på musik och spelat gitarr.
 
Jag kan bara spela de lättaste ackorden och därför också väldigt få låtar men efter musikuppträdandet på julfesten, kittlade mina fingrar att få spela efter lång paus. Pappa stämde min gitarr (som jag fick för ett par jular sen) och så satte jag igång. Ackorden gick bra men att spela sammanhängande sånger i rätt tempo har aldrig varit min bravur.
 
Jag har just visat min syster hur man skär ananas och just nu mumsar jag på ananasbitar, det är det godaste jag ätit idag! Senare på kvällen skall jag åtminstone se på the Bachelorette och kanske någon av filmerna som kommer, annars blir det läsning istället.
 
Ha en skön kväll, här kommer 2 bilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0