Julafton

Nu när julfirandet är över är jag trött, det skulle var väldigt skönt att gå och sova "tidigt". Kvällen var rolig men jag var extremt otålig. Mellan 6 och 7 åt vi och jag åt klart före alla andra och blev lite uttråkad.
Efter det hade vi efterrätt, kaffe/saft, julbulla och pepparkakor, innan vi gick till vardagsrummet och öppnade paket.
 
Jag fick:
 
- Massor godis
- 6st böcker
- En tidning
- Bestick
- Sockor och strumpor
- En glasskål
- En sport bh
- En konstig penal
- Hörlurar
 
De var kanske inte de mest fantastiska presenterna men jag är tacksam för dem, dessutom har jag nytta av de mesta, särskilt av hörlurarna (och glasskålen samt besticken).
 
En gemensam gåva till familjen var ett trivial pursuit spel. Vi spelade ganska länge, ända tills mommo och min morbror måste fara hem. I spelet fanns många väldigt svåra frågor (de var 16+) så vi spelade i lag. Medan vi spelade bjöds det på glögg och julgodis, jag känner att jag åt lite för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0