Yeeeah!!!

Äntligen är min sockerstrejk slut. Jag har redan mumsat i mig en halv godispåse, ätit glass och pannkaka med sylt, det smakade underbaaart ;) Jag märker att jag inte hittar tid för bloggandet vilket är synd för jag har en massa jag vill säga. Jag måste dock prioritera vad som är viktigast för mig just nu och det är definitivt skola och handboll.
 
Igår blev jag upplyst, plötsligt såg jag min framtid mycket klarare, jag hade ett långsiktigt mål att sträva efter. Jag vet inte om detta är mitt slutgiltiga mål eftersom jag har svårt att veta vad jag vill, men just nu känns det som en lysande lösning.
 
Oftast har man 1000 idéer när man går och lägger sig men när man vaknar orkar man inte ta i tu med något. Idag uträttade jag faktiskt en del saker som jag hoppas tar mig närmare mina drömmar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0