Underneath, is there a golden soul?

 
Dagens sång för mig, idag :)
 
Jag vet att jag inte bloggat på länge så ni läsare vet inte var jag står men jag är för lat för att sammanfatta allt som hänt (och så tappar jag bara min inspiration av att göra det) men har ni frågor är det bara att fråga.
Från och med nu ser jag bara framåt :)
 
Idag var hk:n utmanande (vi håller på med en forskning som skall vara klar på torsdag och vi fick inte riktigt någonting åstadkommet :/ ). Matematiken däremot förstod jag till 98% för första gången på typ hela perioden :)
På dagens träning hade vi kortare intervaller än tidigare (bara 30min. :) ) och efter inneträningen sa tränaren att han tyckte att dagens träning var den bästa vi hittils haft på hela säsongen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0