Ny period, nya tag

Eller?
Är inte på humör just nu att fördjupa mig i skolarbete, det är dock en nödvändighet. Ända lektionen jag tyckte var okej idag och t.o.m. såg lite fram emot var historietimmen. Efter skolan hade jag dessutom 2 timmar bilskoleteori och jag höll inte alls på att somna halvvägs igenom, haha :) Tur att sista teoritimmen är nästa vecka, då får jag mer tid för annat, å andra sidan ska jag börja med körlektioner vilket kommer att ta upp min tid istället *suck :)
 
När jag gick ut ur skolan idag såg jag en låda med lappar och en uppmaning om att ta en. Jag tyckte det var mycket sött och jag är väldigt för sådanna här saker så helst hade jag tagit hela lådan :) men jag valde nu bara på måfå en lapp. På den stod det "Sometimes you just have to look back at your past and smile about how far you've come". Det stämmer i och för sig men på samma gång kan jag inte låta bli att tänka på hur lång väg det är kvar :/ 
 
Nu avrundar jag detta inlägg med att önska er en trevlig vecka, njut av höstens färger och låt er inspireras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0