Varning, långt inlägg ;)

Har inte skrivit på länge nu men har inte heller känt något behov av att få utlopp för mina känslor eller annars bara dela med mig av mitt liv. Idag hittade jag dock en kul sång som jag vill dela med mig av så jag bestämde mig för att tillika fixa ihop ett ordentligt inlägg.
 
Denna vecka har min kalender varit propp full men jag har klarat mig igenom den :) de fanns dock en del grejer jag ville göra men måste avstå från för att hinna med allt annat. Under den senaste veckan har jag haft 4:a matcher och missat en. Imorgon har jag ännu en match innan det blir en halv veckas paus till nästa.
 
Under denna vecka har jag känt mig tyst och tom. Vet inte om det är för att jag haft så mycket på gång eller om det var för att jag tidigare i veckan blev skjuten i huvudet...de har i alla fall ingen skillnad bara jag skulle bli "vanlig" igen :P 
 
Försöker komma på något intressant att skriva om men det lyckas inte så bra. Kan ju säga att jag hade en trevlig prao och nu mer än någonsin är osäker på vad jag vill jobba med i framtiden. Bäst att låta just framtiden visa :)  och så kan jag ju nämna att  jag längtar att resa någonstans igen fast jag var utomlands så sent som för några veckor sedan. 
 
Just nu lyssnar jag på en hel drös av bra låtar men särskilt den här har spelats på repeat x-antal gånger :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0