Kort tur med polisbil

Igår var en lång dag. Jag var i skolan mellan 8-16 och direkt efter sista timmen startade jag till en handbollsmatch. Vi åt i bussen och på kvällen spelade jag i 2 matcher.
 
I den första matchen spelade jag bara 10 minuter men sedan spelade jag hela den andra. Efter matcherna åkte jag en bit med bussen som körde hem men steg sedan av på motorvägen för att fara till mina kusiner. Bussen råkade släppa av mig ca. 100m. före busshållsplatsen så jag visste inte vad jag skulle göra. Då kom en polis som vänligt nog körde mig sista biten, det var dock lite pinsamt.
 
Jag sov över hos mina kusiner idag eftersom det är så lång väg att köra hem och tillbaka, när jag idag (och resten av veckoslutet) ändå har landslagsläger.
 
Jag hade sovmorgon till kl.9. Sedan gjorde jag läxor och vi lunch tid for jag och "shoppade", det fanns stort utbud i köpcentret men jag köpte bara ett par träningstossor. På eftermiddagen spelade jag Mah Jong med mina kusiner innan ja kom hit till lägret. Vi har haft träning och palaver och nu skall jag och sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Men Linnéa då kunde du int bara gå dom där hundra metrena?;)

Svar: Så klart inte! :) Det är förbjudet enligt lagen att göra det eftersom det är så farligt om man blir påkörd.
enchantedbywords.blogg.se

2013-03-02 @ 07:14:50
URL: http://eventhesunsetsinparadise.blogg.se
Postat av: eellennnn

Haha tänk att du fick åka!!!ja vill o:D stanna dom o fråga? :D

Svar: Ja, inte kunde de lämna mig att göra olagligheter ;) En vacker dag får du säkert också åka men jag kan säga att det inte var så extraordinärt :)
enchantedbywords.blogg.se

2013-03-02 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0