Skolarbete

Som jag skrev igår är jag lite stressad. Idag hade jag skola mellan 8-14 och direkt när jag kom hem började jag göra läxor. Jag är mitt i läxläsningen men har ännu ett par timmar tid innan jag skall på träning. P.g.a. stressen försöker jag prioritera det viktigaste och idag bör jag satsa på att läsa min modda bok som jag skall skriva recension om imorgon, jag har bara 150 sidor kvar (av 500) så månne jag inte klarar det.
 
Min prioriteringslista
 
1. Läsa min verklighetsbaserade roman
2. Läsa på modersmålsförhör (räknas som ett prov)
2. Förbereda finska miljöreferat
4. Göra klart min hälsokunskaps inlämningsuppgift
5. Läsa till alla prov i provveckan
 
(Den delade andraplatsen beror på att båda skall vara klara samma dag.)
 Förutom de uppräknade uppgifterna skall jag även hinna med läxorna vi får på timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0