Provläsning

Det har inte alls blivit mycket provläsande av nu på eftermiddagen. Jag tröttnade redan efter 2 kapitel och bestämde mig för att ta en mellanmålspaus och se lite på tv. När jag hade sett en halvtimme på tv läste jag ett till kapitel till, innan jag kände mig så trött att jag bestämde mig för att ta en tupplur.
 
Nu när halva dagen har gått skall jag fortsätta läsa och den här gången kan jag inte ta långa pauser för då hinner jag inte läsa hela boken (fast det kanske jag inte hinner med annars heller). Är omotiverad att börja läsa på kapitel 4, kanske jag borde lyssna på instrumetell musik (som igår), det håller koncentrationen upp. Vad motiverar er?

Kommentarer
Postat av: anonym

Instrumentell musik håller humöret på topp till mig också!

Svar:
enchantedbywords.blogg.se

2013-02-01 @ 14:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0