Konst

Sista skoldagen den här perioden är förbi. Jag har lite blandade känslor men borde koncentrera mig på provläsning, jag har nämligen inte läst något ännu, jag kommer att få stress senare.
Idag hade vi konst sista timmen, det är ett av mina favoritämnen. Jag är bara en medelmåttig målare/tecknare som jobbar noggrannt (och blir därför alltid efter)  men jag njuter av att måla för det är så harmoniskt. Jag är inte kreativ och tycker därför om att måla något förutbestämt istället för att hitta på något själv. Idag övade vi att blanda färger och även om det låter som något lätt som tillochmed småbarn kan så var det faktiskt en liten utmaning, nästa gång skall jag rita frukter, det blir en svårare utmaning.
Idag efter skolan var jag super sugen på något sött så jag gick till butiken och köpte MASSOR med godis (Tupla, Twix och en Remix påse). Jag ångrar det lite men jag ska spara det mesta till veckoslutet. Ett par av mina vänner håller på med "blogg challengar" och jag blev inspirerad att själv göra en men jag vill ju inte härma dem så ni får vänta ett tag, under tiden publiserar jag ett inlägg med lite info om mig istället. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0