John-Blund i farten

Min skoldag var chill. De 2 första timmarna såg vi på film i moddan, sen fick vi läsa tyst ½h i hissan. Resten av lektionstiden skrev vi i häftet, det gick okej. De två sista timmarn hade vi föredrag och ny finsk grammatik. Nästa vecka skall jag hålla föredrag men det problemet tar jag itu med senare.
 
Efter skolan läste jag "Ut ur mörknet" en verklighetsbaserad roman som jag skall skriva recension om i skolan nästa vecka. Om jag fritt hade fått välja bok hade jag aldrig valt den här, men ju längre jag läser desto nöjdare är jag över att ah valt den.
 
Klockan 4 till halv 6 hade jag handbollsträning, det gick så där för jag var lite okoncentrerad och trött. Varje miss sänkte min motivation och jag kände mig smått nedstämde. Nu är jag bara trött och borde gå och sova för att orka upp i morgon bitti. Jag spelar nämligen en handbollsmatch mitt på dagen och starten dit är kl.8. Vi skall slänga ut julgranen innan mitt kalas imorgon kväll så jag borde ännu "avpynta" granen, gäsp, jag är så trött, gonatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0