Frågor & Svar

Här kommer lite fakta om mig, det är inte så många frågor men hoppas ni gillar det. Vill ni veta mer om mig är de bara att skicka frågor så svara jag på dem när jag har fått tillräkligt många.
 
Fakta om mig
 
Namn: Linnéa
Ålder: 17 år
Familj: Mamma, pappa, lillasyster
Husdjur: En katt
Bor: I ett gult egnahemshus
Intressen: Handboll, (andra sporter,) musik, läsning, fotografering och att chilla
 
Favorit...
 
band: Linkin Park.
musik: Pop och rock, men utöver det njuter jag också av instrumentell musik.
artist: Kanske Taylor Swift.
sång: De finns så många... jag förälskar mig så lätt i nya sånger att det byter hela tiden.
skådespelare: Ingen aning faktiskt.
mat: Jag älskar mat, god mat. Som favoritmat kan jag nämna maletkött och spaghetti, eller låter det barnsligt? Isåfall väljer jag lammkött som också är en mat rätt jag är förtjust i.
dryck: Absolut mjölk men när jag tränar (och håller på att törsta ihjäl) är det nog vatten.
bok: Jag har läst flera tusen och många har varit riktigt bra, mina favorit genrer är dock dagligt liv, romantik, lite drama och action.
färg: De flesta men kanske ändå blått (och vitt/lila) om jag måste välja.
film: Är ingen stor filmnörd så jag vet inte riktigt men action-, komedi- och romantiskafilmer brukar gå hem.
tv-program: Jag brukar inte hinna förja med serier regelbundet men några serier jag gillar är Criminal Minds, Solsidan och Once upon a time.
sport: Handboll såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0