Nytt år, nya tag

Jag har haft en bra start på det nya året och enligt nyårsskrocket "det som sker på nyårsdagen kommer också att ske resten av året" ser året 2013 lovande ut för min del (även om jag sov halva dagen, som säkert många andra också).
 
Som jag nämnde tidigare tillbringade jag nyåret hos mina kusiner, de var lugnt men väldigt kul. Jag for dit halvsex tiden och så åt vi. Efter maten såg vi nyheter på tv och så spelade vi lite pinochle. Sjutiden, när det inte regnade, gick vi ut ett tag och sköt små smällare, men inga stora raketer. När vi kom in tillbaka fick vi glögg och karameller, sen fortsatte kortspelandet.
 
Ett tag före tolvslaget gick vi ut i regnet för att skjuta de stora raketerna. De var kallt och ruggigt. Jag kommer inte ihåg att jag någonsin tidigare skulle ha varit med om regnväder på nyår men så har jag inte så bra minne heller. Vi hade fina raketer men tyvärr lyckades jag inte knäppa så värst fina bilder under omständigheterna men kanske jag ännu lägger upp någon senare.
 
Imorgon skall mina kusiner, min syster, pappa och jag och åka slalom så jag kommer inte att hinna skriva någonting före kvällen, det blir säkert roligt, hoppas ni andra också har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0