Vill sova...

Förlåt. Jag vet att jag inte uppdaterat på hela veckoslutet men jag har både haft problem med nätet och mycket brottom. Idag är jag väldigt trött, dels för att jag spelade så många handbollsmacher på veckoslutet och dels för att den sista matchen var så sen att jag bara sov 6h. Den matchen var speciell på många sätt. Vi hade många spelare borta som ledde till att vårt spel inte fungerade som vanligt. Många spelare fick ta ansvar för nya spelroller, t.ex. fick jag skjuta 2 straffar. De första skottet gick i mål och blev mitt första mål någonsin i serien.
 
Idag var den längsta skoldagen den här veckan. Dagen gick helt okej fast än jag var trött och jag har bestämt att gå tidigt och sova, annars orkar inte min hjärna. Imorgon börjar jag kl. 10 och dessutom slutar jag 2h tidigare än vanligt (12.10) p.g.a. ett lärarmöte. På onsdag är jag i skolan mellan 8-14 och på torsdag är det "penkkis" då slutar vi också 2h tidigare, dessutom får vi godis :) På fredag är vi inte alls i skolan för vi har en sport dag, världens bästa skolvecka, eller?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0