Telefon och tv

Igår tog jag en halvtimmes tupplur innan jag for på träning. Ändå var jag super trött och slö på träningen. När jag kom hem for jag i duschen, tänjde och tittade på Criminal Minds. Sedan gick jag och sov och jag sov ca 10h eftersom jag hade sovmorgon.
 
Idag tappade jag min telefon på väg till bussen, jag var inte säker på när bussen skulle komma (för jag hade ingen klocka) så jag tog inte risken att gå tillbaka och leta efter den. Jag oroade mig lite för att den skulle ha gått sönder eller att någon tagit den men som tur var hittade jag den på vägen hem.
 
Nu har jag varit hemma i en och halv timme och sett på olika mat-tv-program. Jag borde plocka undan, städa, göra läxor men jag tror att jag kollar ett avsnitt Burn Notice istället. Jag skall på träning ikväll så jag skriver mer imorgon.
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0