Störd på saker som inte fungerar !

Hallå, jag försökte publicera ett inlägg igår (från min telefon) men det deletades när jag skulle göra det. Jag har även problem med nätverket där hemma som inte fungerar. Just nu är jag störd på alla små saker som inte går som de ska. Så fort internättuppkopplingen fungerar där hemma skall jag börja publicera mer bilder.
 
För tillfället sitter jag i skolan. Jag har min andra håltimme i gymnasiet. Min dator accu håller på att ta slut så jag vet inte hur länge jag kan skriva. De är aningen tråkigt på håltimmarna och jag funderar på om jag borde vara på någon extra lektion men det skulle bara vara jobbigt. Istället tänker jag läsa läxor.
 
De två första timmarna idag hade vi franska. De var konstigt men väldigt kul, jag älskar språk och har inte läst franska på ca. 7 månader, jag kom ihåg förvånandsvärt mycket. Övriga timmar idag är kemi och religion. Efter skolan skall jag på gym men p.g.a att jag varit/är lite skadad blir det mest cykling och ev. roddmaskin, något ganska lungt iallafall. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0