Linnéas söndags funderingar

Idag känner jag mig söt, kalla mig egoistisk, men spendera ett helt veckoslut i träningskläder så förstår ni mig bättre. Dessutom har jag ingen bad-hair-day som jag annars har typ varje dag.
 
Jag är påväg hem från lägret och det är ganska skönt, veckoslutet har nämnligen varit tungt (både fysiskt och psykiskt). Jag skall stå ut med sammanlagt 5 matcher den här veckan innan jag har en vilovecka.
 
Nästa vecka är även den första veckan i den nya perioden. Det betyder att jag måste läsa en hand full nya böcker till nästa provvecka som är om ca. 50 dagar. Den här perioden skall jag läsa både tyska och franska. Det kommer att bli en utmaning.

Kommentarer
Postat av: Malin-My

Usch va de låter deprimerande att nästa provvecka e (redan) så nära -.-'

2013-02-03 @ 22:22:27
URL: http://livetinarnia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0