Julklappar

När jag nu för en gångs skull är på bloggen kan jag ju berätta lite vad jag sysslar med.
På torsdagen hämtade jag min Abibalsklänning, som är helt fantastisk, men väldigt tight! Jag kan knappt andas i den...får lov att gå ner några kilon till februari ;)
Efter att ha varit i klänningsbutiken kollade jag efter lite julklappar men hittade inte riktigt något. Därför for mamma och jag idag igen och handla. Jag hittade största delen av sakerna jag skulle ha och resten hinner jag fixa senare. Efter shopping turen hade jag en match som vi vann, kul :) imorgon är det match igen, inte lika säkert att de blir vinst då min vi håller tummarna uppe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0