Hallåå :)

Som ni säkert märkt satsar jag inte riktigt på bloggen just nu. Jag har en hel del skola, handboll, julförberedelser osv. att göra. Jag lovade förra veckan en kompis att blogga och idag hittade jag lite tid. Pga det extra långa veckoslutet har jag spenderat extra mycket tid med familjen vilket har varit mysigt nu borde jag ännu orka ta itu med läxor.
 
Det är härligt med snö, marken ser så fin ut och man får julfeeliz. Familjen har bakat pepparkakor, de var super goda och ökade julfeelizen ytterligare. Nu är de bara de jobbigare sakerna kvar att göra. Det är alltid lika svårt att hitta presenter till familj och vänner och alltid lika tråkigt att städa. Det skall bli skönt med jullov om några veckor och då kanske jag hinner blogga mer. Hejdå tills dess.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0