Vinterkväll före jul

Hej i kvällsmörkret!
Egentligen hade jag tänkt ladda upp någon mysig bild men datorn där jag har mina bilder är upptagen.
Nu blir det istället ett inlägg som handlar om de väsentliga sakerna jag har gjort idag. Dagens match gick riktigt bra, vi vann med flera mål, ändå kändes det tungt att spela och min koncentration var inte på topp.
 
Nu på kvällen hade jag bara tänkt mysa men istället behövde mamma hjälp med att skala potatis till en potatislåda.   De var helt okej att skala potatisen men efteråt luktade mina händer och jag måste tvätta dem väldigt många gånger innan lukten for bort (andra lukter som är svåra att tvätta bort är lök och råfisk).
 
Snart skall jag också hacka nötter och klippa russin till en skagenkaka. Efter det hoppas jag att kunna chilla framför tv. Jag tänkte också fundera lite på hurdan header jag skall fixa. Har ni åsikter angående hur många bilder jag skall ha eller hurdant motiv får ni gärna kommentera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är snyggt med många små bilder :)

Svar: Tack för din åsikt :) Jag tänkte också på att ha flera bilder.
enchantedbywords.blogg.se

2012-12-16 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0