This girl is on fire!

Hejsan!
 
Nu har ja äntligen (efter nästan ett års funderande) skaffat en blogg. Sedan förra veckan har jag varit smått stressad och obeslutsam (som alltid) över vad jag skall göra, "allt måste ju bli perfekt i bloggen".
 
Först måste jag komma på ett fin fint namn, toppen. Jag blev inspirerad av Taylor Swifts låt "Enchanted" och så var det fixat, jag rekomenderar alla som inte hört låten att lyssna på den.
Sen skulle inställningarna fixas. Jag är väldigt oteknisk och har ingen erfarenhet av bloggande så jag måste fråga  råd av en vän, tack för hjälpen.
Layouten här är långt ifrån färdig och det kommer antagligen att ta en tid innan det sker någon förändring på den fronten men vi håller tummarna.
 
 
Det finns 2 anledningar till att jag valde dagens datum som startskott för min blogg.
 
1. 12/12/12 är ett coolt datum
 
2. Det är exakt en månad till min födelsedag. Let the countdown begin :)
 
Jag måste ännu bara nämna att jag känner mig så på G idag nu när jag äntligen kommit igång med bloggen! Är på super-duper humör, helt on fire! Jag hoppas att alla ni som läser detta har blivit inspirerade/nyfikna och att ni vill följa med bloggen. Ni får gärna ställa frågor eller kommentera inlägg.
 
Gonatt, önskar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0