Kortspel

Idag har jag mest slöat. Det ångrar jag nu efteråt men jag hinner inte mer göra särskilt mycket åt det. Det ända nyttiga jag har haft för mig idag är att jag skottade snö, så det finns inte riktigt någonting att berätta om dagen. Hoppas ni tyckte om bilderna jag just lade upp även om kvalitén var dålig, jag har nämligen inte någon bra kamera.
 
Nu på kvällen skall vi till våra grannar och spela kort. Antagligen spelar vi Pinochle och Gin Rummy, de kommer att bli jätte rolig. Jag tycker väldigt mycket om att spela kort men förra gången vi gjorde det fick jag stark huvudvärk och måste gå hem tidigare för att sova, de tror jag inte kommer att hända idag. Hoppas ni andra också får en kul kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0