Före jul

Mitt förra inlägg blev lite tokigt eftersom jag, i skolan, kom på att jag skulle vara borta resten av dagen och inte skulle hinna blogga senare. När jag kom igång med inlägget fortsatte min biologitimme och jag måste sätta bort datorn.
 
Idag var årets sista "riktiga" skoldag. Det kommer att bli otroligt skönt att få lov, men innan det har vi julfest och där skall jag läsa en dikt. De är kanske inte det roligaste att göra men det är ganska enkelt. Jag skall läsa Viola Renvalls dikt "Före jul" och jag är ganska nervös.
 
Idag hade min lillasyster julfest och jag missade min träning bara för att se på det. Det var fint och barnen var entusiastiska, jag började fundera lite över att jobba som lågstadielärare, kanske jag skulle klara det?
 
Nu tittar jag på tv och senare skall jag läsa lite. Även om jag inte skall till skolan på morgonen (p.g.a. julfesten) tänker jag gå och sova relativt tidigt idag för jag är mycket trött. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0