Annandag jul

Den här dagen har jag spenderat tillsammans med mina kusiner. På morgonen tog jag och min syster en skidtur med en av våra 4 kusiner, som inte skidade utan prövade sina nya snöskor. Efter lunchen var min mamma, min mommo, min faster, min yngre kusin (som skall gå i skriftskola) och jag på (Stefanidags)gudstjänst.
 
När vi kom hem hade våra kusiner från mammas sida kommit och vi spelade lite spel tillsammans. Sen bjöd vi på rester av gårdagens kalkon. (De hade också ätit annan julmat till lunch hos oss.) Efter maten tittade vi på tv och hade utdelning av försenade julklappar. Jag fick även en förtidig födelsedagspresent eftersom jag antagligen inte träffar dem förrän vid sportlovet.
 
Våra kusiner sover övernatt hos oss och de är ganska morgonpigga så de är väl bäst att jag går och sova tidigt idag (tidigare än annars) så jag orkar upp imorgon. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0